Ilyen az, amikor egy világmárka flagship boltot nyit.

A világ legnagyobb divatmárkái szeretik már belépés előtt elkezdeni építeni a vásárlói élményt. A berendezések és a kiszolgálók megjelenése mellett, a világ legnagyobb városaiban egyre komolyabb igény mutatkozik egy látványos, önálló épület vagy kirakatrész építésére. A márkák az adott gigavárosok legfőbb üzleteit vagy anyaországuk üzletét mindig páratlan alapossággal építik meg. Jöjjön most néhány bolt, amitől leesik az állunk:

Hugo Boss – Tokió

(japantimes.co.jp)


Tod’s – Tokió

(pinterest.com)


Viktor & Rolf – Párizs

(ccslifestyle.com)


Selfridges – London

(selfridges.com)

Bulgari – Róma

(bulgari.com)


Louis Vuitton – Szingapúr

(wikipedia.org)


Borítókép: nike.com

Légy tagja exkluzív közösségünknek membership

Ajánlott cikkek

Íme Cristiano Ronaldo autókollekciója

EZÉRT MEGY CSŐDBE A VÁLLALKOZÁSOK JELENTŐS RÉSZE

Richard Mille 56-02 Tourbillon Sapphire

7 DOLOG, AMI EGYÁLTALÁN NEM IGAZ A WALL STREET FARKASÁBAN